Първото за сезона

Днес баба ми донесе ягоди и докато си ги бутах по три в устата от лакомия, реших да си спретна един шейк с прясно мляко, та много добре ми се получи. ( ето как изглеждаше ) 

НО майка ми както винаги успя да измайстори нещо 3 пъти по-вкусно. Просто вместо мляко сложи в блендера мляко от кокос. Снимков материал за жалост няма, защото го погълнах, преди даже да го извадя напълно от хладилника.  

Тааа, както нямах никакво желание да премина на един детокс и да намаля вредните храни за лятото, съм почти напът да си направя една програма и да се пречистя. При самото включване на блендера ме навяха спомени за енергията, която ме изпълваше. Сравнение с тогава, съм пребита, смачкана и изплюта. 

Също така, занапред ще поствам пробваните от мен супер лесни води за пречистване, така че очаквайте. 🙂

 

Leave a Reply

