Да се подготвим!

Най-накрая температурите позволяват малко разнообразие и експерименти в гардероба. Не се водя по някои модни тенденции, нито ги следя, просто мненията ми често се менят и както до преди година бих отказала твърдо дългите поли или рокли, сега съм 100% на тяхна страна. Същото се случва и със сандалите, наистина, но още текат преговори за изключително редки случаи, в които бих могла да нося опреден вид сандали.

Както и да е, искам да споделя с вас някои от любимите ми аутфити за сега и като цяло, или поне тези, които съм успяла да заснема.

IMG_6556 IMG_6559 IMG_6536IMG_6422 IMG_5191 IMG_4959

Моля да не обръщате внимание на цветовете на косата ми, минах доста фази от 2013та година насам. 🙂

Както виждате тази година съм заложила твърдо на еспадрили с гумена подметка, както и на широките дънки (които са си златна мина в комбинация с кроп топ), също така обожавам торбите, оранжевата си я открих в едно магазинче в Гърция, убивам за нея.

Занапред също ще има много аутфит постове, моля да ме извините само за качеството на снимките.

Leave a Reply

