За баловете (тийнейджърите)!

Покрай всички балове тази (и всяка) година, при изпращането на всички познати и не толкова познати лица, няма как да не замислиш за своя собствен край и съответно ново начало. В моята гимназия, без да прехвалям, имаме едни от най-изисканите абитуриенти и страаашно красиви елегантни абитуриентки. За жалост церемонията по изпращането ни е пълна скръб, лоша техника и сбъркани текстове, директорката, полагаща не особено големи усилия да е вдъхновяващ пример…

Както и да е, догодина ми предстои истинска подготовка за бала, побиват ме тръпки, защото хем го искам, хем не баш…Искам да ме запомнят, дори тези, които не познавам, но знам, че парите са наистина много. Особено когато е традиция випускът ти да празнува в “Хилтън”.

От една страна, аз, като изключително организирана личност, ще искам или да съм начело на организацията, или да ми се представя подробен рапорт на…. всичко планувано без мен? Плаче ми се. Говоря с приятелки, които вече плануват баловете си, и те са в моето положение, искам, ама не съвсем..Не знам ние ли преувеличаваме или наистина си е много работа, пари и отделено време?

Колкото до частично претенциозния ми вкус, съм в задънена улица по отношение и на роклята (ако такава има въобще), и на обувките (почти съм сигурна, че накрая ще си отида с кецовете).

Лично що се отнася до това какво харесвам, за седемнайсет години гледане на всевъзможни рокли по телевизията, в интернет, на живо и по моделите, съм се влюбила в точно една рокля и ако трябва ще си продам бъбреците, но ще я имам (надявам се за сватбата). Обмисляла съм ужасно много варианти в детайли и до най-малките подробности и единствено стигнах до заключението, че искам роклята ми да е къса. Моля се това решение да остане същото и след 2 години, моля се и краката ми да са все толкова слабички.

Искам да се вдъхновя за след известно време, да си дам насока какво търся и искам като постна няколко варианта на какво евентуално ми харесва. Засега. Enjoy 🙂

prom dress 1

Добре, обаче аз наистина се опитах. 😀 Положението е отчайващо. Както и да е, ще ви държа в течение с ново решение или нов вариант. 🙂

Leave a Reply

