Косата.

Нека ви запозная с историята на моята коса. Първо да благодаря на звездите, че тя все още е на главата ми. Благодаря.

Октомври 2012 реших да се обръсна от лявата страна. Малка лента, която си беше загуба на време.
Април 2013 обръснах по-голяма част пак от лявата страна. Кефих си се първите 20 минути, след това ми стана студено на скапла и оттам нататък си носех косата нормално.

IMG_3270

Без да се смеете, това е единствената снимка, на която се вижда какво точно си причиних. Ден преди да навърша 15 години. Ееех..
Отварям скоба, издебнаха ме в банята, затова влязох да се къпя облечена.

Както и да е, два или три месеца по-късно купих първата си боя, беше тъмно-лилава, добре, че не ме хвана.

20130707_161300

Косата ми си растеше, стана много дълга и гъста и на следващата година, преди рождения ми ден, я скъсих.

20140121_003232 IMG_20140428_152606

Не се смейте. Също така се боядисах.

IMG_7888

Ето ме на рождения ми ден миналата година. След това калпаво боядисване изкарах цяло лято червена, един път по-ярко, друг път много калпаво.

IMG_8655 SAM_4092

Иииии зимата се превърнах в Мортиша Адамс.

20141211_184757 20141208_110340

Ииии след това, към февруари….

IMG_1948 IMG_2642

Направих опит да се боядисам с кафява боя, груба грешка, не съвествам никого да се пробва. Корените ми станаха рижави, останалата част от косата ми черна. В следствие се пребоядисах, и…
И за тазгодишния ми рожден ми подариха

IMG_5336 IMG_5318

Тайната зад този подарък е 5 часа (буквално) висене във фризьорския салон. Ето тук започва истинската история. Фризьор в елитно студио ме гледа и ме проклина от какъв зор съм се мазала с толкова боя и за капак съм го минала с черно отгоре ?! На всичкото отгоре му заявих супер уверено, че искам да съм тъмно руса, та той само дето не ми се изсмя в лицето.

IMG_5246

Следва 40 минутно търкане с обезцветител, мацката сигурно ме мрази.

IMG_5252

Косата ми приличаше на слама, и преди още един въпрос от сорта на “Ама след обезцветителя косата ти не трябва ли да е бяла? ” Отговор: Не знам. Казаха ми, че заради многобройните боядисвания с червено през лятото, боята се е напластила. Също така занапред ако някой ще се боядисва черно, нека не е с боя на Garnier. Anyway, фризьора ми отказа категорично русата коса, каза, че щяла да прилича на слама, а аз се зачудих “Е накъде повече?”

IMG_5967

Боготворя хората от Artlet Stars (http://www.arlet.bg/about.html) и им дължа живота си. Наистина. Само кажете.

Както и да е, във връзка с късата коса и мъчението какво да я правиш (особено сега, когато идва лятото) ще ви покажа няколко идеи, които, надявам се, да са ви от полза.

Leave a Reply

