Завръщам се?

Здравейте, мили хора!

След една много дълга пауза, крепяща се основно на мързел, в 22:34, когато имам куп неща за правене, реших да ви споделя какво ми беше на ума през изминалите седмици.

Понякога ми се струва, че личните блогове са загуба на време, освен ако не водиш изключително интересен и интригуващ живот, който да успее да трогне незаинтересуваните сърца на хората със собствени проблеми. Един пример за такъв живот е: https://www.youtube.com/watch?v=-veTvuvjwYE
Признавам, завиждам благородно! Младежите са още в тийнейджърска възраст и колкото и магичен да изглежда техният живот, ето контра-видеото със солидна аргументация: https://www.youtube.com/watch?v=iUwj9zkgxwA

“Ееех” въздишам тъжно, защото общо взето във влога на Джей Алварез виждам всичко, което съм си пожелавала на Дядо Коледа в невръстна детска възраст (или т.нар. 6ти клас) – пътешествия, възможности и хубава камера.

В интерес на истината, тази млада двойка аз проследих отдавна в социалните мрежи, преди изобщо социалните мрежи да са ги забелязали. Погледнете останалите му клипове, докато седите на светната нощна лампа на отворен прозорец с пусната музика. Позволявам ви.

И ще ви светна за още готини хора, на чиито живот да въздишате. Даже и тематична музичка ще ви прикача.

Моля приветствайте, моят бъдещ другар в живота (защото аз ще го издиря – обещания към себе си в 11вечерта).

Александър Тихомиров е един от малкото влогъри, които следя и..редовно ме оставя без думи. Всъщност Тихомиров има много съвместни проекти с хора, познати вече на обществото. Саша Маркина, например, Владлена Варламова, Джей Алварез и Алексис Рен,…всъщност, вижте сами: https://vimeo.com/stikhomirov

Не знам прекалявам ли с престоя си в интернет пространството, или да, но факт е, че всички обичаме да пътуваме. Всички искаме готино гадже и прозрачна вода. Някои биха желали и умения да плуват (демек аз).

Затова съветът ми, мили хора, ФАКТ Е, че баш такъв живот няма как да си направим, но можем здраво да се трудим, за да си направим по-хубав! Нека не се отчайваме (ноут то селф-23:08), а всъщност се мотивираме да изживеем мечтите си.

Следва прочувствано изявление. Хора, ще ви кажа след 1 месец дали си заслужаваше да бъхтя в най-голямата жега на минималната работна заплата, разделена на две, и дали ще съм се просветлила на някои истини от живота. Дотогава – правете това, което правите най-добре, това, което ви допринася радост и вътрешен покой, а дали ще го прекарате на плаж в Бали – това е друга тема.

Leave a Reply

