Рекламите в 3 минути.

Буквално идеята ми да изразя мнение по този въпрос дойде преди 2 минути.

Та, обяснете ми, МОЛЯ ВИ, ОБЯСНЕТЕ МИ кой загубен човечец измисля тези малоумни реклами, и по-важното – кой мил човечец ги ПУСКА ПО ЕФИРА НА НАЦИОНАЛНАТА ТЕЛЕВИЗИЯ???????????

Естествено, хита на вечерта е рекламата против гъбички/целулит/потене/брадавици/диария/…абе, сещате се..Ясно ми е, че баш това е времето за рекламация, след като всичко живо гледа телевизия вечер, обаче истински спрях телевизията отчасти заради долните реклами.

Също така преди имаше реклами, които ги пускаха по определени канали, например рекламите на TLC ги пускаха по TLC, не по FOX, FOX LIFE, Disney, City, The Voice и тн. Веднъж се хванах да проверявам дали несъзнателно съм сменила канала, тъй като рекламите ме объркаха. Даже не веднъж, ама няма значение.

Ненавиждам наглостта, до която се е стигнало, в името на маркетинга.
Да вземем например рекламите на Disney. Хиполенд и всички други нови компании за произвеждане на детски играчки ми бъркат дълбоко мозъка, заклевам се. ВСИЧКИ прясно измислени играчки са абсолютно еднакви, цените им се различават само. Колко говорещи бебета, кученца и животинки като цяло съществуват вече, грях е. Всички лепящи се, скачащи, стрелящи гнусотийки….хора, детето ви В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ не се нуждае от всичко това, осъзнайте се.

Молим се на всички богове (и на новите и на старите) хората от маркетинга и телевизията да се осъзнаят също. Богъ с вами.

Leave a Reply

